wtorek, 14 sierpnia 2012

Kiecka dla Emi


Sukienkę robiłam trzymając się wytycznych Mao i kombinując po swojemu ;)
Kłaniam się Mao za tę instrukcję - jest bardzo przydatna!


Trochę przegięłam z raglanem - są za duże wycięcia. Może jak dziecię podrośnie to się zmniejszą....
Ściągacze na górze i w talii są z oczek przekręconych, ale tylko prawe kręciłam :)


Na dole już jest francuz.
Dodawanie oczek na poszerzenie dołu ukryłam w ażurku - pierwszy narzut w motywie jest tym dodatkowym oczkiem.


Kiecka powstała z niebieskiej divy, resztek bardziej niebieskiego bambusa (pozostałości po melanżowej bluzce) a ściągacze to begonia turkusowa (mam z niej jedną bluzeczkę, która czeka na zdjęcia...)
Całość na drutach 3mm i - uwaga - jeden ściągacz na 2,5mm!! Ja! robiłam na 2,5!!


Z begonii jest też bolerko. Tak, wiem, pomięte nieco, ale najpierw daję do ponoszenia, a potem leci do prania :P
Spodobał mi się u Mao ryż przy raglanie - w bolerku też występuje :)



Z tyłu bolerko ma pierdółkę - mój ulubiony ażurek ;)



stwierdzono, że nie pachną


25 komentarzy:

  1. Fantastyczna modelka w pięknej sukieneczce!

    OdpowiedzUsuń
  2. To wyrafinowana kreacja i córcia ślicznie
    w niej wygląda. Pozdrawiam i życzę miłego świętowania jutrzejszego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiecka jest rewelacyjna i Tej Uroczej Blondyneczce jest tak w niej ładnie, że aż trudno to wyrazić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dopasowana i dopracowana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukieneczka śliczna i bolerko do kompletu,Emilka pewnie zadowolona,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kiecka i jeszcze bolerko do kompletu, całość urocza:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaki piękny zestaw ! :) Córcia wygląda w nim jak aniołeczek, cudnie. Pozdrawiam, Ela.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje dziewczę rośnie jak na drożdżach :) a w kolorze bluuuu wygląda rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny komplecik !!!! Bardzo kolorystycznie pasuje do blondyneczki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna sukienka..sliczne bolerko i sliczna modelka...same slicznosci..pieknie jej w niebieskim...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplecik! Ja też mam zamiar wypróbować ten patent Mao - bardzo ładnie to wygląda :) I jestem strasznie ciekawa turkusiku z Begonii, bo ja też teraz mam ją na drutach - dziubię i dziubię...
    Pozdrawiam cieplutko!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny komplecik. Modeleczka widac, że też jest zadowolona. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna sukienka i modelka też oczywiście :) Pozdrawiam serdecznie Hania

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja skądś znam to bolerko??? :))) Komplecik prześwietny. Sukienka doskonale by się sprawdziła chyba także w dużej wersji. Ale i tak największe brawa za ten "detalik" na plecach w bolerku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fantastyczny komplecik - co za pomysłowe dodanie oczek :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudeńko, lubimy ażurki na pleckach. Bardzo podoba mi się również kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. o ja Cię... ale masz DOROSŁE DZIECKO!! tylko patrzeć, a zacznie Ci się zaokrąglać tu i ówdzie i wtedy Ł. będzie cierpiał katusze Ojca :D

    a komplet przeboski. fajosko dopracowany, pomyślany. no cacy
    i ażurki świetnie wkomponowane, a dodawanie w ażurku - mega mega mega fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka i urocza Modelka :-)
    Pozdrawiam
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny komplet :) Kolory również idealnie pasują małej blondyneczce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Emi ślicznie w tym kolorze! Pasuje do Jej urody! Szczególnie podoba mi się sukienusia i ażurki, super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z Alejandrą w 100%! I jakie fajne zdjecia wśród kwiatków!

    OdpowiedzUsuń
  22. Helou! ;)
    Bardzo Wam dziękuję za każde wasze słowo, za komplementy dla kiecki i nosicielki ;)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Agata dałaś czadu ;0)
    Piękny ten komplecik.

    Nie przejmuj się trochę większymi dziurami w raglanie ...znaczy się tymi na ręce ;0)
    Sukienkę można nosić na bluzeczkę bawełnianą ... pogoda teraz będzie sprzyjać ku temu i ja też mam zamiar stosować na Florce sukienkę jak princeskę ;0)))

    OdpowiedzUsuń